תיאור התפקיד: עבודה מול חברות הביטוח ומתן מענה ללקוחות הסוכנות, טיפול בחידושים ובהצעות חדשות. כמו כן טיפול שוטף של משימות. הוצאות דוחות וטיפול בהם. מתן במענה בכל הערוצים: טלפוני, פרונטלי ודיגיטלי(ווצאפ,מיילים, צ'אטים וכו')

דרישות התפקיד:

  • נסיון מוכח בתחום הביטוח האלמנטרי - חובה
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
  • תודעת שירות גבוה
  • יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
  • עבודה בסביבה דיגיטלית וממוחשבת

המשרה בימים: א'-ה' 9.00-17.00

תיאור התפקיד: עבודה מול חברות הביטוח ומתן מענה ללקוחות הסוכנות,