פורסם לפני שנה 1
תיאור התפקיד: עבודה מול חברות הביטוח ומתן מענה ללקוחות הסוכנות, טיפול בחידושים ובהצעות חדשות. כמו כן טיפול שוטף של משימות. הוצאות דוחות וטיפול בהם. מתן במענה בכל הערוצים: טלפוני, פרונטלי ודיגיטלי(ווצאפ,מיילים, צ'אטים וכו')
דרישות התפקיד:
- נסיון מוכח בתחום הביטוח האלמנטרי - חובה
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
- תודעת שירות גבוה
- יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
- עבודה בסביבה דיגיטלית וממוחשבת
המשרה בימים: א'-ה' 9.00-17.00
תיאור התפקיד: עבודה מול חברות הביטוח ומתן מענה ללקוחות הסוכנות,